Oğlum tam 1 aydır hasta çocuk 1 kilo verdi resmen . Acile götürdük başta antibiyotik verdiler 39dan aşağı düşmüyor du ateşi. 10 gün içti iyileşti dedik ertesi gün tekrar ateş düşmüyor öksürük sonrası tekrar acile gittik yine antibiyotik verdiler 7 gün daha dediler 2 gündür içiyordu ki öksürük başladı tekrar balgam var atamıyor zeytinyağı sarımsak dene dene gecmiyor nolcak böyle bilmiyorum. Ayrıca bu hastalık belası ben 2.doz aşı olduğum gündür ara ara hortlayip duruyor keşke aşı olmasaydım diyorum bazen çünkü çok iyiydik temmuza kadar. Temmuzda asi oldum evden hastalık eksik olmuyo yaş 2 buçuk