Şuanki gerginliğimle belki aynı durumu yaşayan vardır diye kendime motivasyon arıyordum ki buldum 🙈 bebeğim 7,5 aylık olacak asla ağzını açmıyor memeyi 24 saat versem emer ama ek gıdayı kabul ettiremedim.her yolu deniyorum yok yok yok.bazen sinirimden oturup ağlıyorum hevesle hazırladığım yemekleri çöpe dökmek beni çok üzüyor ne yapacam bilmiyorm