Benim oğlum da 26 aylık. Bir dönem ben de endişeliyim. Eğer komutları anlıyorsa muhtemelen çoğu sözcüğü biliyordur ancak nasıl çıkartacağını keşfedememiştir. Genelde birden patlıyorlar. Konuşma terapistlerinin videolarını izleyebilirsin. Ben ordan ilk önce yansıma sesleri öğrenmeleri gerektiğini duydum. Yani hangi harfi nasıl çıkartacağını keşfetmeliymiş önce. Şıp şıp, vız vız gibi vs örnek veriyorum. Yuka kids ses kartları varmış bunun için inceleyebilirsiniz. Bir de büyük resimli kitapların çok faydası oldu bizde. Bol bol tekrarlı, vurgulu, basit cümleli sohbetler filan devamı geliyor 🌸