Kızlar aksama eşimin arkadaşı ile karısı geliyorlar yemeğe menü olarak mercimek corbası,sac et kavurma,pirinç pilavı,salata çayın yanınada sütlü tatlı ve tuzlu kurabiye yaptım baska birsey eklemelimiyim sizce yoksa bu menü yeterli mi fikir verirmisiniz??