denizz06 Görünürde bişey yok. Ama çok acıyo ve kaşınıyo. Oğlumda 6 aylık yanlış emme söz konusu değil. Dişini kaşıdığını düşünüyorum. Ne iyi gelir ?
Elf_kagn denizz06 bende lansinoh krem var bir tane bitirdim bidaha aldım gerek kalmadı kullanmıyorum gönderebilirim istersen