Deletedmom_78 Kızlar merhaba :) wlab beyazlatıcı kremi ve madelebi almayı düşünüyorum yağlı ve sivilceye müsait bir cildim var :) normalde beyaz tenliyim ama suratım yanmaktan kırmızı oldu 😂 onun içinde kullanacağım kullanıp memnun kalan ya da kalmaysn var mu😊
Aybersa Deletedmom_78 madeleb kurbanıyım boş boş duruyor😏. Bir tane marka vardı , inanılmaz olumlu yorumları vardı , tükendi diyordu en son. Bakayım bulursam yazayım araştırirsin ,pahalıydı ama🤦
Aybersa Deletedmom_78 Cosrx ürünleri, trendyoldan çok fazla yorumu var. Benim araştırdığım , Cosrx good morning olan ama çok güzel şeyler var, herkes çok memnun bir bakalım🌼