bukaga Ben sigara kullanmıyorum ama nargile içerdim hem pandemi hem hamilelik derken bıraktım tabiki evde de var nargile ama 2 senedir hamilelikti emzirmeydi derken hic içmedim canım nasıl istiyor cok zordu dayandım bıraktım ama su 2 gündür nüks etti :(
linaninannesiiii bukaga 30 yasımdayım 3 aylık kızım var . Hayatımda hiç sigara içmedim . İçene saygım var . Sonuçta alışkanlık oluyor .
Elf_kagn bukaga emzirdikten sonra içip elini ağzını iyice yıkayıp bide kokan üstünü değiştirip öyle bebeğinin yanına girersen problem olmaz bence 😂
susunbebekuyuyo bukaga hamileyken bıraktım doğurunca başladım keşke içmesek ama içiyorum malesef 2,5 aylık bebeğim 0,1 nikotinlikten sütümde azalma olmadı
Cicekanne077 Ben kullanıyorum hamileyken bıraktım çok kilo aldım sonra bebeğim 2 aylıkken tekrar başladım hem emziriyorum hem içiyorum bebeğim 5,5 aylık maalesef sigara içmeyen buraya gelip tantana yapmasın !
Elf_kagn Cicekanne077 ben hiç bırakamadım sayısını azalttım hamileyken olmadı 3 saat bırakabildim şimdi de emzirdikten sonra içiyorum bi sıkıntı yaşamadım ama sanırım sütü azaltıyor. Senin çocuğundan önemli mi sigara aaa emzirip sigara mı içiyosun gibi gibi bi ton laf ben herkesten daha çok düşünüyorum evladımı vicdanım rahat değil ama elimde değil bırakamıyorum kimseyide ilgilendirmiyor bence
HabibeElif Ben çalısıyorum bebeğim 4 aylık olmak üzere sadece işteyken 2 tane içiyorum. Bebeğimin yanında içmiyorum. Hafta sonları da 1 tane sadece aslında içmesem olur ama canım istiyor yani 🤦
bukaga linaninannesiiii bende hiç sigara içmedim ya bir tek nargileye bulaştm acaba diyorum 1 kez içsem ne olur ula 🤣
HabibeElif bukaga bişey olmuyor değil de en az 3 saat emzirmemek lazım. Sütten anck 3 saatte temizleniyormus. Ben de 3 saat dikkat etmeye calısıyorum. Sigara kokan kıyafetle bebeğime yaklaşmamaya calısıyorum. Ne kadar az etkilenirse sağlığı için o kadar iyi.
Aezgi bukaga ben iciyorum ama günde 2 tane yani 1 haftada 1 paket sıgara anca bitiyor onuda bebeğimin uyku saatlerine göre ek gıda saatine göre ayarlıyorum ictikten en az 1 saat sonra falan emziriyorum su an 11 aylık 3 aylıklen baslamıstım o zamanlarda gece uykusuna gectiğinde 1 tane iciyordum
Sulee_ bukaga bende hamileyken bırakmıştım iki ay oldu doğum yapalı içmedim ama eşim içerken kokusu geliyor çok canım istiyor benimde ama kızımı görünce diyorum üstüm saçlarım hep kokacak hep kucağımda zaten kucak delisii tıkar çocuğu sütümü azaltır içme boşver diye dayanıyorum içmiyorum biri içerken cazip ediyor kokusu anlıyorum seni