Kdrymomm benimde 3 ay 20 günluk 2 haftadır böyleyim aç duruyor emmiyor sütümü sagiyrm onu iciyor ama cok cıkmıyo malesef sağinca☹ Daha nekdar sürer bilemiyrm cok zorlanıyrm karnı ac oldugu icin sürekli bi mızmızlık.
Battaniye altinda emzirmeyi dene canım
Yada beyaz gurultü aç , sallanarak emzirmeyi dene ben hep denedim fayda etmedi insallah sana eder yatarak emzirebilirsin eger emerse
Bide duşta emzirmeyi dene Allah yardımcımız olsun 🤲