Kızlar bebegim şuan 4 aylık hiç emmedi gibi bisey mastit olmuştum sütüm hiç artmadı meme reddi yaşadık derken tamamen mamaya döndük bende emmiyor diye saçımı boyatmistim eşimde bugün emzirmeyi denesen mi acaba dedi bende geçti artık o iş dedim ama sonradan kafama takıldı boyadan sonra emzirme olurmu ki siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkinda