Cgdmltr93 İlk defa trileçe yapıcam normalde herşeyi yaparım ama trileçe yapmadım kolay mı püf noktası var mı yapabilir miyim? Güzel tariflerinizi ve püf noktalarını bekliyorum
BabyYoda Cgdmltr93 Ben de hiç yapmadım ama kekinin püf noktası malzemelerin oda sıcaklığında dinlenmesi ve yumurta akının şekerle ayrı çırpılıp krem şanti kıvamına geldikten sonra diğer malzemelerle birleşmesi diye biliyorum
AyazMerve Cgdmltr93 ben öyle daha önce yapmadığım veya tutturamadığım tariflerin hazır malzemeli kutularından alıyorum . Trileçeyi de öyle yapmıştım . İçinde ölçülü malzeme var bazılarını da sen katıyorsun tarife göre yaptığında olmama gibi bi şansı yok 😁
Mete_mom Cgdmltr93 ben çok denedim her seferinde tutmadı yemek okulunun tarifi var refikaydı yapan kadının adı yazarsanız youtuba çıkar o karameli süt reçelinden yapıyor ben denedim efsane oldu tavsiye ederim🌸