SB_ YigitAlpsMom doktora görünmeden neden antibiyotik kullanmayı düşünüyorsunuz ki Belki antibiyotiklik birseyiniz yoktur
esleminannesi2 YigitAlpsMom antibiyotik devamlı olarak kullanılması gereken bir ilaç bir kere kullanıp bırakamazsınız ki ya da kullansanız da fayda eder mi ki bilmiyorum isterseniz biraz süt sağın 8 9 saat vermeyin küçük mü bebeğiniz
Feyyyzza YigitAlpsMom antibiyotik tek sefer içmekle işe yaramaz. Augmentin varsa o emzirirken içilebilir. Eczanede reçetesiz satılmıyor
Bir_prens_bir_prenses YigitAlpsMom doğumdan sonra kullanılan antibiyotikten kullanin bari yazık bebeğe gecmesn
YigitAlpsMom SB_ boğaz enfeksiyonu vardı o kulağıma vurdu sanırım ağrıdan agliycam nerdeyse keyfimden değil yani
SB_ YigitAlpsMom o zaman varsa 600 mglik brufen alın Çünkü gerçekten antibiyotik ağrı kesmez ve 1 kere almaya zaten hiç fayda görmezsiniz aksine zarar verir
Deletedmom789 YigitAlpsMom doktorun önerdiği bir antibiyotikse çocuğunuzu emzirmeye devam edebilirsiniz. Merkeze hastane aciline gitseniz iyi olur, çok ağrınız varsa serum taktırırsınız. Zaten antibiyotik 3.gün anca tesir etmeye başlar
esleminannesi2 Feyyyzza aynen bende söyledim de duramayacak kadar kötü hastaneye de gidemeyeceğini söyleyince başka çare kalmadı
Halilbebek YigitAlpsMom bende de boğaz enfeksyionu oldu cafeks antibiyorik verdi doktor 500 mg bebeğimde 2 aylık bir şey olmaz dedi ama bende atınca bi kaç saat emzirmiyorum
HabibeElif YigitAlpsMom Emzirirken antibiyotik kullanılıyor. Ben 2 kez kullandım. İnfex 250 mg ve aksef 500 mg Emzirirken kullanılıyor üstelik bebeğim 20 günlüktü ilk antibiyotiği kullandığımda