alinaannee su an elimde yok da .kalinlik normal ya çok kalın değildi. Kaka kokusunu veriyodu Dsari .her markadan kullandigmzdan net bisey diyemem .en son can bebeydi güzeldi ama koku alamiyodum hic.kakayi cok yapan bi kızım var ama koku gelmiyo onda .