Nidabayar dediğiniz gibi bir aşi yok malesef (nimenrix menvero ve menectra) bu ücü 4 tip virüsten koruyor hepsinin içeriği ayni doktorunuz hangisini uygun görürse ama yaygin olarak nimenrix uygulaniyor..
Birde bexero var oda B tipi virusle savasiyor..
İnkan varsa iki tip aşiyida olmali ama doktorumuz aşilarin butun dozlarini tamamlayamazsak bir etkisinin olmadiği söylemişti..
Yani normalde 3 doz uyguluyorlar bu 3 doz uygulanmazsa aşi olmanin hiç bir mantigi yokmuş..
Hepsini yaptiramazsaniz 1 dozda uygulatmanin anlami yok malesef iyice arastirio sorun bi doktorunuz ne diyecek..
- Ayda başladik nimemrix ve bexeroyu hepsini beraber uyguladi 3 doz şeklinde 13. Ayindada bitirdik..