Lulemom kadının kadına yaptığı zorbalığın örneği olmuşsunuz. Mama vermemek sizin tercihiniz, vermemek o hanımın tercihi, kimse kimseyi yargılamasın. Siz mama vermiyorsunuz diye bu sizi iyi bir anne yapmaz, başkası mama veriyor diye de bu onu kötü anne yapmaz.
Çocuğunuza mama vermemekle değil de başka insanları sorgusuzca yargılamamak gibi örnek olacak davranışlarla övünmeyi bir düşünün bence. Sadece bir düşünün.