Doktora götürdüm bişeyi yok dedi eve gönderdi beni ama cocuk bi yeri ağrıyo gibi ara ara ağlıyo gece uyanıyo cocugun sesi değişmiş ağlıcak öksürmeye başlıyor sanki boğazı ağrıyo gibi doktor bişeyi yok diyo o zman neden bu cocuk böyle oldu ya napıcam bilmiyorum 4 bucuk aylık bu arada