Sewm aynı şeyden muzdaribim elimde ateşölçerle geziyorum 8 ay ve 5 yaş,kreşe giden bir kızım var. Bu akşam yine kızım ateşlendi ve başında nöbet tutuyorum. Aksi gibi pedifen kalmamış calpol da ancak 37,4 e falan düşürüyor çocuk bir rahatlayamadı. Stresten başım ağrıyor artık. Küçüğe bulaştıracak diye telaşlıyım yine. Kendimi çok yorgun hissediyorum. Üstelik pazartesi de bebek görmeye gelecekler ve bir kez ertelemiştim yine erteleyemiyorum da. Yarın bu hengameyle bir de hazırlık yapmam gerekecek. Allahım sen yardım et. Antibiyotik içmeden geçmiyor bir ayımız. Rabbim şifalar nasip etsin hepsine amin