Vestel alma🤣🤣 özellikle bulaşık makinesi, ben değiştiriyorum 2 sene olmadı daha alalı nefret ettim 🤦🏻♀️ şimdi bosch alcam inşallah. Buzdolabım profilo, çamaşır makinem kurutmalı indesit, memnunum, ama kurutma makinesini ayrı al kilosu yüksek olsun derim