Arkadaşlar bana yardım edin. Bebeğim kaç gündür bebeğime geliyor ağlıyor kendini geri çekiyor ayaklarını kasıyor ağlıyor . Bir tutyor bir bırakıyor bir tutyor bir ağlıyor. Biberonla veriyorum içiyor kaşıkla veriyorum içiyor.ama göğsüme gelince böyle yapıyor. Zorla ağzına koyuyorum. Gazi da var biliyorumm bu meme reddi mi yoksa gaz sancısı mi . Ne yapmam lazım bana yardım edin. Kimsem yok ilk çocuğum.ne yapacağımı bilmiyorum. 😓😓😭😭😭 Sütümü içmiyor ac yatıyor. Biberonda vermek istemiyorum daha çok alışır. Mememden tamamen kopar diye .ne yapacağımı şaşırdım 😭😓😓😓