Kızlar merhaba oğlum 17 ay 13 günlük. Azı dişleri şiş uzun zamandır. Son 3-3 gündür de sol üst azı ucu meme ucu gibi çıkmış bir et parçası var. Bu patladığı anlamına mı geliyor. Birde benim oğlum pütürlü yer ama öyle kaşığı dolu değil az az yerdi.şy sn hiçbir şey yemiyor. Ne versem dilini çıkarıp ağzındakileri dökmeye uğraşıyor. Ne olur geçecek deyin🙏🏻 bizde de olmuştu, dişten deyin