luna55 benimki 3.5 aylık doğduğundan beri öyle. Doktor 5 saati geçmesin dedi. Alarm kuruyorum ama bi kere bende uyumuşum gözümü açtığımda 7-8 saat olmuştu. Hala uyuyordu, ama son zamanlarda huy mu edindi bilmem. İlk emmeye uyanmıyo. Ben emziriyorum ikinciye uyanıyor