Edamasal Valla sezeryandan 1 hafta sonra kontrole çağırdı herşey yerli yerinde dedi doktorum tekrar gelmeme gerek varmi dedim, 3-4 ay sütün idare eder sonrasında doğum kontrolu uygulaman gerekli ona göre gelirsin dedi her doktor farkli oluyor sanirim