İyi geceler hanimlar. Bebeğim uykuya cok düşkün değil zaten fakat uykulari iyice bozuldu. Misafir gelince asla uyumuyo. İlk basta 10 da uyurken (yine iyi sayilirdi) 11-12 ye çıktı. Hatta 1-2 bile olmaya basladi. Suan atak haftasında.(10 aylik) ve disi de görünür de ama cikmadi bunlardan sebep iyice gec oldu 2 yi buluyo uyumasi. Ben de uykusunu düzenlemek istiyorum ama atak bitsin oylemi yapmali yoksa smdimi yapmali. Bugun erken uyandirdim 10.30 da 2.5 ya uyudu 5 te uyandi. Aksam uykusu geldi 9 a dogru fakat kaynamamlar geldi uyuyamadi 10 da yatti 10.40 ta kalkti geri gece uykusuna gecmedi. Uykuyu duzenlemem lazm ama kafam karisik napmali