Eceslh ilk aşıdan sonra hastanelik oldum öyle ağrılarım oldu ki ayağa kalkamadım karın ici sertleşme başladı serumlarla zor toparladım 2.ci dozu olmadım, yeğenimde 2 dozdan sonra kalbine pıhtı attı doktor asinin etkisi %80 dedi anjiyo olacak salı günü daha 28 yaşında