saribaykus Kızım 3 ay emdi şuan 16 aylık ve 1 yıl 1 ay geçmiş oluyor ama benim göğsümde hala süt var göğsümü sıksam hafiften geliyor sebebi ne olabilir ?
Zsnbr saribaykus bnde geçen farkettm bnmde hala sıkınca geliyor. İlk 6 ay emdi smdi 1 ysında bnde şaşırdım 😂
bhrcpt saribaykus Emzirme Danışmanları sütün bebekle temasla ilgisi olduğunu söylüyor hep. Muhtemelen sütünüz kesilmedi siz öyle sandınız. Şuan emzirmeye devam etseniz sütünüz çoğalır.
saribaykus bhrcpt ben emzirmeyi kesmedim zaten kızım emmeyi kesti emmeyi reddetti biberon mamayı istedi
Deletedmom5284 saribaykus herkesin aynı olmaz ben ilaçla kesmiştim mesela emmediği dönemde sütümü sağdım sağarak çoğaltmıştım
bhrcpt saribaykus Bence emzirmeye çalışın böyle bir dönemde hastalıklardan korur anne sütü ne kadar önemli birşey. Yani anlayamıyorum sizi.
RuzgarMommys Duygusal bisey süt bebeğinizle vakit geçirirken onu öpüp sarilirkem bile süt üretiyor olabilirsiniz
saribaykus bhrcpt ya aradan 1 sene 1 ay geçmiş çocuk emer mi daha ? Aklınız alıyor mu konuyu iyi okuyun 3 aylıkken bıraktı şuan 17 aylık