Esra7834 Merhaba kızım 9 aylık ve gece uyanmalar bayağı arttı uyku öncesi önerebileceğiniz mama vb bir ürün var mı?
balyanakannesi2 Esra7834 o aylarda genelde açlıktan değilde atak yüzünden sık uyanıyorlar. Sizin bebeğiniz uyanıp karnını doyuruyor mu ?
Betul1 Esra7834 9.ayda atak var kızım da çok sık uyanıyordu bi deneyin uzun uyuyorsa devam edersiniz mamaya biberon maması kullandınız mı hiç
Esra7834 balyanakannesi2 her uyandığında memede tekrar uyuyakalıyor bende aç olduğunu düşünmeye başladım mama denemek istiyorum
Deletedmom5284 3 aylıkken bıraktı gece uyanmayı beslenmeside kesildi böylece, gece uyanırsa ya bir yeri ağrıyodur ya aç uyumuştur
Esra7834 Deletedmom5284 ne güzel doğduğundan beridir uyumamak icin direniyor gece bu saat oldu zorla uyutuyorum
Esra7834 Betul1 biberondan sadece su içiyor. Daha önce kutu bir mama denedim rezeneli kaşık mama diye aldım ama çok sıvı oldu içmedi
Betul1 Esra7834 bebelac gold var kızıma kullanıyorum gaz vs yapmadı hiç Eğer kaşık mama denemek isterseniz de hipp Elmalı yulaflı güzel