Melegim1 2 yıldır aynı sorunu yaşıyoruz ve ayrı odalarda yatıyoruz. Herşey aynı bizim için hatta daha kaliteli bir hayatım olduğunu düşünüyorum 2 yıldır. Herşeyi denedim horlamaması için ama olmadı son çare olarak bunu bulduk. Bilimsel araştırmaya göre çiftlerin %30 ayrı odalarda yatıyorlarmış. Bu makaleyi okuyun mutlaka ben hiçbir sakınca görmüyorum. Kraliçe Elizabeth de kocasıyla ayrı odalarda yatıyorlarmış yıllardır. Uyku kalitesi için . 😂