Kızlar biz 2 yaşındayız şimdiye kadar prima aktif kullandık ama 6 numarası artık küçük geliyor ve sıkıyordu kızımı Sleppy geçtik onun 6 numarası Baya büyük ve esnek tam istediğim gibi oldu ama kızım bez değiştirirken bana eziyet ediyor resmen kaçıyo ağlıyo tepiniyo oyuzden külot bezini alayım diyorum cırtlı ve külot bezde beden fark eder mi 6 numara alayım mı külot bezi de ?