Bir sey olmaz. Panik olmayin. Bilye yutan bebek gördüm. Kakadan beklediler epey sonra cıktı sanirim ya da cikmadi bilmiyotum. 1 hafta bekleyin demisti doktoru. Hemen o günler de degil yani. Boncuk daha ufak bir sey. Farketmezsiniz belki de ciktiginda. Ustelik cok şükür nefes borusuna da kaçmamış..pek doktorluk mevzu olarak gormedim ben bu durumu..