Doğum yapalı 33 gün oldu disdan 3 dikiş gözüküyordu 2 su düştü 1i hala düşmedi ve dikiş olan yerde sertlik şişlik var dikişlerin düştüğü yerde yara kapanmış ama şişlik var ağrı oluyor arada, birde anüste çok fazla ağrı var özellikle idrar yaparken ordaki kas dokusu kasıldıkça acıyor kaşıntıda çok fazla bu durumlar normalmi ayın 15inde doktor kontrolüm var ama bu sıkıntılar yüzünden 15ini beklesem mi yoksa gitsem mi doktora bilemedim aranızda böyle sıkıntılar çeken oldumu normalmi 40ım çıkacak ama hala ağrı cekiyorum kanamam geçti 1 2 defa dikiş yerinden kan geldi çok çok az peceteye 1 2 damla kadar