Valla ben baya bi enjektör, kaşık biberon,eds bi sürü şey denedim hiçbirinden verim alamadım. Ya kustu, ya dışarı püskürttü ya da genzine kaçtı. Sonra sarılık olunca dokturum neyle en cok içerse onu vereceksin dedi mecburen biberonla verdim. Cok da rahat ettim, meme reddi falan da yaşamadım iyiki vermişim, şimdi 4 aylık meme, biberon, kaşık, emzik ne versem alır cok şükür🧿 Lansinoh ve Dr Brown yavaş akışlı ve emme hareketi ile akıtan biberonlar, onlarla vermek meme reddi açısından daha avantajlı olabilir aklınızda olsun.