Seramsera hep azarliyor felan diyorlardı medar gerçekten aşırı pahalı gereksiz yani pandemi olmasaydı bende fatih devlet de doğum yapacaktım ama orda doğum olmuyor daricaya yönlendiriyorlar valla boşuna paramı vermişim o kadar bir gece kalıp çıkıyorsun