Kızlar 2 gün önce içime bir sıkıntı oturdu. Böyle olunca hep açar dua dinlerim,Allaha sığınmak çok iyi geliyor🥰 ama sallarken piş piş dışında birşey açmazdjm alıştı diye düşünerek. Oglumu sallarken inşirah suresini açtım dinledim ve baktım hemen uyumuş. Sonra bir kaç kez daha aynısı yaptım sonuç aynı🙏 Umarım sizin bebeklerinizede faydası olurr❣️