Minikmucize18
Ben doğumdan sonra regl olmuştum 41. Gün sonra birdaha olmadım
Korktum doktora gittim
Doktorum emzirmeden kaynaklı regl olmadığımı
Hamile olma olasılığımında olmadığını fakat olabileceğimide söyledi. Dikkat et yinede dedi.
Bu durumda olmazsın ama olmayacaksın diye birşeyde yok dedi