Asel1naz2 benim oğlum 3 ay sarılık çekti. Hastanelere gidip gelmekten heba olmuştu sadece anne sütü alıyordu. Doktorlar geçer diyordu mavi Işın falanda aldı geçmedi. Bende araştıra araştıra sorunu kendim buldum anne sütü sarılığı vardı oğlumda emince sarılık oluyordu doktora söyledim evet ondan kaynaklı olabilir demişti düşünün hiç bir doktor bunu bana söylemedi hem emzirdim hemde mama verdim mecbur çok şükür geçti