Pandaliii evet 4.ay atağı ve diş muhtemelen bizde 4 ay 13 günlüğüz aynı şekilde mama ölçüsü yani cc azaldı yarım bırakıyor veya kusuyor bugünlerde toparlamaya başladı yavaş yavaş ek gıdayı bende merak ediyorum çünkü eşim çocuğa yemek yedir diye üstüme geliyor sürekli ve ailesi şaşırdım kaldım bazı yazılar 4-6 ay tadımlara başlamak için normal diyor bende 5-10 gün daha eşimi oyalıyıp 5. Aya doğru başlayacağım zaten havuç kabak vs 3 er gün kuralı ile verince 5. Aya doğru ilerlemiş oluyoruz o zaman sorun olmaz diye düşünüyorum çünkü sadece tadım olacak yemeğe başlamazlar sende doktordan öğren canım umarım düzelir