aygunesss Merhabalar, 8gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Sağ yumurtalığımda kist olduğundan hem kist hem yumurtalığım alındı. Ağrılarım hala geçmedi. Sezeryan sonrası kanama nasıl oluyor bilgisi olan var mı?
MuhammedAmine aygunesss benim 4-5 gün yoğun kanamam oldu kesildi 1 aylıkken de ilk adetimi gördüm kişiden kişiye değişiyor bu durum