Gin civcivannesiii hayır izlememiştim. Aslında bu filmle ilgili çok hüzünlü olduğunu duyduğum için uzak durmuştum şimdiye kadar. Tam zamanıdır belki de. Çok teşekkür ederim.
Deletedmom789 Gin anime sever olduğunçün sana animasyon tavsiyesi vereyim Hayao Miyazaki’den Rüzgar Yükseliyor ❤️ ben ağlamıştım ilk izlediğimde
bikerem Gin yeryuzundeki yildizlar filmini ve hatta aamir khanin tum filmlerini ebeveyn olarak muhakkak izlemeliyiz. Bu soyledigimi birgun cocugunuz biraz daha buyudugunde cok daha iyi anlayacaksınız. Anne babalarin izlemesi ŞART olan diyorum. Bi film hayatinizi değiştirebilir
1Zeynoli Gin Ay film değil de Meleklerin Koruyucusu diye bir belgesel var onu önereyim. Böyle hıçkıra hıçkıra ağlarsınız. Dün eşimle izledik o bir köşede burnunu çekiyor ben bir köşede salya sümük. Bir buçuk yıllık evliyim adamın ilk defa ağladığını gördüm
Gin bikerem o kadar çok izledim ki onu, hatırlamak bile insanı hüzünlendiriyor. Ama bu gece izlemek için çok uzun. 3 saat gibi bir süresi vardı galiba. Ama aklıma düştü ne zamandır izlemiyorum, bir ara tekrar izleyeceğim. Teşekkürler.
1Zeynoli Gin Eylul_007 Amerika’da yaşayan bir Müslüman adam ölümcül hastalığı olan ve ailelerinin terk ettiği çocuklara bakarak son zamanlarını daha iyi geçirmelerini sağlamaya çalışıyor. Kısaca böyle diyim.