DerenAsel Bayanlar geçen e bebekte gördümde gözüme takildi bebivita 1 numara 500 gr 36 tl ydi. Cok sasirdim . Normalde bebelac kullaniyorum o 60 tl. Bebivita neden bu kadar uygun ? Kullananlar memnun mu?
Ikrazumra19 DerenAsel icerigi pek temiz degilmis sanirim oyle okumustum burda o yuzden olabilir ben aptamil kullaniyorum 2 kutu olmus 500 tl
57600 Neden uygun olduğunu bilemem ama içeriğinin temiz olmadığını duydum bende bi kere araştırmıştım oralardan biliyorum