Hnm44
Evet oldu
Sanırım doğuştandı ama tüm belirtileri vermesine rağmen 2.ayda teşhis koyuldu
Belirtiler hırıltı, kilo alamama, asla ve kat’a uyumama, kakada mukus, geçmeyen karın ağrıları, çılgınlarca ağlama, yüzünde ciddi kızarıklıklar ve son olarak kakada kan
Alerji teşhisi konulduktan sonra diyete başladım ve alerjik mamaya geçtik
Bir iki ay daha karın ağrıları oldu dönmeye başladığında gazını atmaya başladı ve rahatladı ama ıkınma 5. 6.aya kadar devam etti şu an 10 aylık ve alerjiye dair bir belirti kalmadı sadece ek gıdaya başladık başlayalı kabız kakasını çok zorlanarak yapıyor top gibi kakası
Kilo aldı şu an ortalamanın üstünde bir kilosu var ilk iki ay toplamda 250 gr almıştı ama şu an 10 kilonun üstünde ve huzurlu. Diyet ve alerji maması sonrası hiç uyumayan bebek uyumaya başladı sadece gece uykusu çok geç oluyor onun çaresini bulamadım
Çoklu besin alerjisiydi başta süt ürünleri olmak üzere. Yumurtada hala tepki veriyor ama geri kalan her şeyi açtık 🥰
Diyet başta zorladı ama bebeğimin daha huzurlu olduğunu görünce hiç gözüme gelmemeye başladı
Ay çok uzun olmuş 😁
1.