Irem4772 Bu mamayı kullananlar memnun mu? Bir de içinde ölçü kaşığı yok galiba neyle ölçüp koyuyorsunuz??
Sirinsema Irem4772 bebeğim normalde emiyo ama doymadığını düşünerek aldık pek kullanamdım ama arastrığım kadaryla kulaknanlar çok memnundu gaz yapmıyor sindiirmi kolay ölçü kaşığı da içinde mevcut
cicek10 Irem4772 benim bebeğim çok sevmişti sonra fiyatı yüksek diye sma ya geçtik onu da içiyordu iyi geldi kilosuna falan ama artık içmiyor sma yı sevmiyor ben de bitince golden goat alacağım
kurkmantolumadonna Irem4772 ilk zamanlar kullandım memnundum ölçek çıkıyor içinden anne sütüne en yakın mamalardan biri
Syyyy Irem4772 bana göre en iyi mama👍🏼 Sindirim kolay gaz sorunu yaşamadık. Ölçü kaşığı mamanın ortalarında çıkıyor gömülü
Irem4772 kurkmantolumadonna evet yaa taa ortasındaymış ne saçmAaa normal de en üstte oluyo aptamil faln🤦🏻♀️😀 teşekkürler yardım içim