Kızlar eşim yüklü miktarda kredi çekmiş ne kadar çektiğini de ne kadar kaldığını da söylemiyor maaşından otomatik kesiliyor ben ne kadar kaldığını öğren diyorum o gidip öğrenmem lazım diyor ilk sorum mobil bankacılıkla öğrenemez mi ? Nereye girmesi lazım ?
İkinci sorumsa ben eşi olarak bankaya gitsem ben öğrenebilirmiyim?