Rıdvan akın diye bir doktor var hastanede değil kendi muayenesi var ama. Çok iyi bir doktor ben de oğlum için daha bu hafta gittim Ankara’ya bizde lepra kullaniyoruz doğduğumuz dan beri. Bir de ona gidin isterseniz. Ben kafamdaki tüm sorulara cevap buldum ona gidince. Cok geçmiş olsun bu arada 🙏