ozlemmerter Kızlar bebeğim 3,5 aylık günde iki çişli bezi zor doluyor. Çok terliyor ondan olabilir mi sadece anne sütü alıyor çok emmiyor aç olabilir mi diye düşünüyorum ama hiç huzursuz değil benzer durumda olan var mı
Lila_aras ozlemmerter çiş sayısı doydugu zaman çok olur doyduysaa çişli bezi dolar bezinden kaka çok önemli değil
Hirakus_19 ozlemmerter canım beni kızımda ölye bezi aldığımızda Bi defa çiş yapmış olmuyorki üç dört kez oluyor ee günde iki defa alıyoruz 8 defa çiş oluyor ve normal kabul ediliyor
Denizzz88 ozlemmerter terlediği içindir büyük ihtimalle yazın benim oğlumda öyle olmuştu çok terlediği için yapmıyordu yaptığı da kırmızı turuncu gibi çıkıyodu kristalleşme olmuş o yüzden doktor biraz biraz su ver demişti bana bence sizde mutlaka doktorunuza danışın