Dinaeliz Hanımlar bebeklerinizin kulağını ne zaman deldirdiniz artıları eksileri nelerdir yazarsanız cok sevinirim herkes bişi söylüyo bebekken deldirmek iyi yok iyi değil falan tecrübesi olan varsa yazarsa mutlu olurum 😉
anayimbenn Dinaeliz ne kadar erken o kdar iyi elleri kolları harekete başlamadan deldirmek sonrası için kolay yiğenim 3 aylıkken deldirdi şimdi bir yaşında problem yok ama komşumuz 1 yaşında deldirdi eliyle oynamış altın küpesi düşmüş farkında olmadan deldirmek bence mantıklı
Muhasebeciana Dinaeliz kizim 14 ay 15 gunluk henuz deldirmedim suan icin deldirmeyide dusunmuyorum. İsyerinde bir arkadasin 5 yasinda kizi var tam 1 yasindayken deldirmis 1 hafta kulaginda zor tutmuslar cocugun sonra cikartmislar taktirmamis birdaha suan o kiz 5 yasinda tekrardan deldirmek zorunda kalmislar
curly_mom Dinaeliz benim kızım yok bilmiyorum ama olsaydı erken yaşta deldirmezdim.. Çünkü enfeksiyon riski var, bilmeden oynar eder kulağına zarar verir falan 🙄 yani şart da değil zaten 💁🏻♀️