denizoykumm
Normal kızlar, azcik sabretmeniz gerekiyor .Geçici bir durum.Bagirsak kıvrımları 3. aya kadar oluştukları için ve kakalari da sıvı oldukları için bağırsak içleri dolmadan kaka yapamiyorlar, o yüzden ittirme ihtiyacı duyuyorlar. Siz gaz masajı ile rahatlamasını sağlayın.Benim kızım 20 günlükken başladı 2.aydan sonra komple bitti.Herkeste farklılık gösterebilir ama geçiyor .Tabi siz yine de doktorunuz ile görüşün, rahatlaması için damla önerebilir.Hatta çok ikinmaktan göbek fıtığı bile oldu benim kızım.Onun için de 1 yıl içinde geçiyor dendi.