Keppi Sevgili anneler bugun bi sağlıkcı oğlumun bıngıldagına baktı. Oğlum 8 aylık. Bıngıldagı kapanmıs dedı. İçime kusku dustu netten arastırınca.. Var mı böyle bi durumla karsılasan? Pazartesiye kadar içim içimi yicek😢
Emineygt Keppi benimki 9 aylık kapanmış dedi sağlık ocağındaki hemşire sordum bende erken mi zamanı mı diye erken değil normal dedi
Emineygt Keppi ayrıca baş çevresinin büyümesi önemli eğer d vitaminini fazla veriyorsan belki ara vermeni isteyebilir doktor
Keppi tgba-22 suan normal sanırm pazartesi götürücem Cok tesekkurler içşm rahatladı Allah razı olsun😞 internete bakmıcam bıdaha nefesım kesıldı😢