Hanımlar iyi geceler.. 38 gün önce doğum yaptım .3. doğum .ilk normal iki sezeryan..Dört gün korse takabildim..göbek duruyor haliyle öylece..lohusalıktaki sıcak basmaları yüzünden takmadim..bunaltiyordu..Şimdibaskai daha etkili bir korse alacağım..Geç kalmış sayılmam değil mi 😣