Kızlar bugün akşam 2,5 aylık bebeğim ağlama komasına girdi resmen ilk kez ne yapsak susmuyor. Ateşi yok gazını çıkardık karnı tok. Bi duruyor gülüyor konuşuyor sonra bi aglıyor hiç durmadan katıla katıla. Ne yapmam gerek hastaneye götürülür mü ? Hava da çok soguk çok üzüldüm normal. Bir durum mu ? Şimdi biraz uykuya dalmaya çalışıyor gibi gözleri kapalı ama emziği çekiyor arada hızlı hızlı 😪