Bizde sobalı evde otryz kısa kollu zıbın pantolon çorap üstüne tulum yelek giydiriyorum çok aşırı sıcak yapmıyorum evi kazakla otryrz bize göre normal sıcaklıkta yakıyorum fazla sıcak olursa yelegi çıkartyrm benimki yürüteçle gezdiği için tulumda çoraplı