Bebeğim 31+5 de doğdu 1 ay küvezde kaldı akciğer enfeksiyonu geçirdi onu atlattı çok şükür taburcu oldu eve geldik 3,4 gün sonra büyük abdestinin rengi hardal sarısıydı mukuslu kötü kokulu acile gittik safra çamuru denildi başına gelen var mı? Şuan tekrar küveze alındı tedavi altında lütfen dua edin 😞😞